utorak, 27. prosinca 2016.

Isus put do Oca - "Tko mene ljubi njega će ljubiti Otac moj, i ja ću ljubiti njega..."


Isus put do Oca: "A svima, koji Ga primiše, dade vlast, da budu djeca Božja. Onima, koji vjeruju u Njegovo ime  (Iv 1, 12)

"Neka se ne plaši srce vaše! Vjerujte u Boga i u mene vjerujte!" (Iv 14,1)

"Tko ima moje zapovijedi i čuva ih, taj me ljubi; a tko mene ljubi njega će ljubiti Otac moj, i ja ću ljubiti njega i objaviti ću mu sebe samoga."  (Iv 14, 21)

"O divna li sjedinjenja žrtve, ljubavi, revnosti između Srca Isusova i srca njegova svećenika! O uzvišena li prizora koji Ocu Nebeskom nudi savršeni plan Isusa Otkupitelja, ostvaren po Oltaru: Isus prinesen i čovjek otkupljen, prinesen, žrtvovan s Njime i po Njemu, na slavu Oca Nebeskoga.... Moja je duša bila ispunjena velikim poštovanjem i velikim divljenjem prema dostojanstvu svećenika. Jasnije sam no ikada vidjela neizmjeran ponor koji dijeli duše počašćene mističnim svećeništvom i onim općeg svećeništva....Prvi umnažaju Isusa Krista (u maloj bijeloj Hostiji), a drugi ga mogu samo prinositi ucijepljeni u prinos svećenika...Pravi katolički duh je pomagati svećenicima i posvećivati se za njih."  "Na nama je da budemo žrtve te Žrtve; trebamo Isusu dati žrtvovano srce, dušu i tijelo, da ih zajedno sa Sobom prikaže u trajnoj Žrtvi. O Riječi, Bože, prikaži nas i sjedini nas sa Sobom, u Tvojoj Žrtvi."  (Blažena Marija od Isusa Deluil - Martiny, utemeljiteljica Kćeri Srca Isusova)

         
                           
U samostanu Kćeri srca Isusova u Lasinji, nedaleko Zagreba, svaki dan je izložen Presveti Oltarski sakrament (gotovo cijeli dan, a mjesečno su i cijelu noć bdijenja pred Presvetim)
                              
Sestre mole u koru, glavna karizma klanjanje Presvetom Oltarskom Sakramentu, zadovoljština i duhovna pomoć svećenicima u njihovom apostolatu