subota, 17. prosinca 2016.

Majka Angelica:„Dosta mi je više te vaše liberalne Crkve“



Majka Angelica, utemeljiteljica televizije EWTN


Dosta mi je više te vaše liberalne Crkve...vaše egocentrične molitve, vaše zemaljske duhovnosti. Dosta mi je više vaših „početaka“ jer prvo što ostaje od jednog takvog novog početka jest rupa u koju svi upadamo. Dosta mi je vaših teologa koji ništa drugo ne čine, nego samo dijele i razaraju... Oni znaju kako smo grozno šutljivi bili mi lojalni katolici u svim ovim godinama...mi smo trideset godina gutali vaša mišljenja o Bogu.


Vi nemate Boga, ni dogmu, ni nauk vjere ni autoritet. Bunim se protiv vaših pokušaja uništenja katoličanstva malenih, siromašnih i starijih. Vaši katekizmi tako su razvodnjeni da u njima više ništa ne piše, nego „ljubi bližnjega svoga“. Ne, ponajprije se mora ljubiti Boga, a onda bližnjega svoga!

Vi ste pripomogli da ova zemlja postane poganskom jer nemate duhovnost koja je privlačna.

Uzeto iz: Mother Angelica, The remarkable story of a Nun, Raymond Arroyo, Doubleday, USA, 2005., stranica 242. Ovo je bila njezina spontana reakcija u jednoj televizijskoj emisiji kada joj je rečeno da bi na Svjetskom danu mladih u Denveru 1993. godine na Križnome putu jedna žena trebala preuzeti ulogu Isusa.

Izvor: gloria.tv