utorak, 27. ožujka 2018.

Isusov izdajnik


"Jedan će me od vas izdati", reče Isus svojim učenicima. U ovom naraštaju mnogi su katolici izdali Isusa.

Tko je izdao Isusa? Onaj koji kaže da vjeruje u Isusa samo kao u povijesnu ličnost.
Tko je izdao Isusa? Onaj koji je dušu prodao đavlu kako bi stekao malo slave ili dobar račun u banci.
Tko je izdao Isusa? Onaj koji pljuje po Isusu jer – po njemu – Evanđelje naučava moral koji nije realan u odnosu na ljudske potrebe, posebno na polju seksualnosti.
Tko je izdao Isusa? Onaj koji je odrastao u Crkvi, pa postao mason kako bi napredovao u karijeri. Tko je izdao Isusa? Onaj tko se u Crkvi ispovijeda kršćaninom, pa čak prima i Svetu Pričest, a vani pljuje po Crkvi.

U godinama Recesije mnogi su katolici izdali Isusa Krista kako bi dobili radno mjesto u tvrtkama čiji su vlasnici bili Židovi.

A Isus odgovori Petru:" Zaista, zaista, kažem Ti: Ti ćeš me triput zanijekati". Tako je i bilo. Petar je zanijekao Isusa samo usnama, ali ne i srcem. Bojao se da će i on biti osuđen na smrt, kao i njegov učitelj. Ali kad se njegov pogled susretne s Isusovim shvati težinu svoga grijeha i gorko zaplaka.
Petar još nije primio Duha Svetoga, Duha jakosti.

Tko od vas još nije zanijekao Isusa barem jednom u svom životu? Ja mnogo puta. Iz slabosti. Ali Isus mi je u svom beskrajnom milosrđu uvijek oprostio. Kao i Petar, i ja sam imao milost gorko plakati zbog svojih nevjera u Njegovu vjernu ljubav za mene.

Živimo tjedan Muke našega Gospodina Isusa Krista. Ovo je vrijeme velike milosti. Ispovijedajmo svoje grijehe iskrena srca. Neka nam Gospodin udijeli dar suza kako bi se u nama ispunile Isusove riječi:"Blago onima koji plaču jer će biti utješeni. Amen."

(Iv 13,21-33.36-38)

O. Lorenzo Montecalvo od Družbe Otaca Božanskog Poziva